BILDBOMB











hej ! förlåt för väldigt dålig uppdatering men har verkligen inte orkat. men jag ska förbättra mig !! :) aja nu är jag här iallfall. som sagt så fyllde ju jag år i fredags ! det var en jättehärlig dag ! först så gick jag i skolan såklart och jag fick faktiskt presenter där. Sen så åkte jag och några av mina kompisar och titta på bio ! NEW MOON !! aaah den var ju så grym !! och jag och sara bara skrek när taylor tog av sig tröjan. och vi räknade faktiskt !! det var åttapack !! haha :P efter bion så åkte jag, familj och Sofia till min älsklingsrestaurang :) det var som vanligt jättegott !! efter det så åkte vi hem och sofia sovde över !! det var jätteroligt :D
sen i helgen har jag väl inte gjort något speciellt förutom att dansat och att mormor,morfar,farmor och farfar var här ;) dom fyra nedersta bilöderna är några presenter som jag fick !! jag fick naturligtvis mycket mer ! som tex har ni märkt skärpan på bilderna ? haha jag har fått en kamera !! en asgrym och rosa !! :D så nu behöver ni inte lida mer på fula och suddiga bilder ;)
puzz o kjam

Kommentarer
Postat av: Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Sv: Hehe, jag tyckte det var dags att säga åt den där störda tjejen! ;)

2009-11-23 @ 21:08:26
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh alla älska marianne!!!! <3<3

2009-11-23 @ 21:52:44
Postat av: matilda

festen var jätte kuul

när jag fyllde år fick jag en lika dan tårta som du har du läst ut så länge vi båda andas den är så bra

2009-11-29 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0