dagen

hej ! min dag har väl varit bra antar jag eller 50/50 för att idag tog jag sprutan mot svininfluensan ! jag är inte rägg för sputor eller så men det är ju inte precis det roligaste :I först stack det till lita men det var ingen fara bra om man andas ordentligt och så så fixar det sig. sen fick jag inte alls ont men det fick typ alla ´men nu har jag lite ont i armen !! :P  men jag brukar inte vara sjuk precis så tror nog att det redan har gått bort imorgon eller nästa :) men en annan jobbig sak var att vi hade kondition/styrka pass på gymna idag boring !! men det var väldigt jobbigt :P aja nu sitter jag här och pluggar eller nu gör jag ett litet uppehåll :P annars får jag ingenting i huvudet :) ha en fortsatt bra kväll !
puzz o kjam

mina nya skor från euroskor. vad tycks ? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

tummen upp :)

2009-11-09 @ 21:53:48
Postat av: elisabeth

tack ! :D

2009-11-10 @ 15:38:25
Postat av: emmy

De är så fina!! <3

2009-11-15 @ 18:46:29
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0