onsdag

hej ! idag har jag varit i skolan. det var väl helt okej. A short day så det var bra ! vet ni att jag har typ grymt mycket pengar just nu ! men eftersom jag precis fyllt år så vet jag inte riktigt vad jag ska köpa !! hmm...
det mästa kommer väl förmodligen på julklappar suck.. aja. men vet ni något bra som man kan köpa ? något nödvändigt iallafall. för att jag har typ ingen aning förutom typ kläder då.
 aja nu har jag typ inget mer att skriva men vi hörs imorgon eller lite senare  !!
puzz o kjam



hanna du betyder så mycket för mig !! jag vet inte hur jag ska förklara !! du betyder så mycket för mig. Det började i sexan och jag kände igen dig. du hade gått på samma dansläger. Du hade ingen att vara med så du fick vara med mig, emmy och isabel sen vet jag inte vad som hände men vi blev helt enkelt jättebra kompisar ! :D och varje gång du var sjuk så blev jag lite ensam. då var inte klassen lika täta som nu. och nu har ju alla i klassen varandra ! vi är som en familj ! jätteroligt verkligen ! :D men... vad händer med oss ? det känns bara så konstigt. det känns som vi splittras. och nu i sjuan så delar ju skolan in grupper om var vi ligger och så, och då har vi inte kommit i samma grupp ! och nu får man bara se dig varannan vecka på bussen eller två kanske det är ? eftersom du har flyttat. aja iallafall vi träffas ju typ aldrig längre känns det som !! vi två har ju skåp åt olika håll också och det gör att man umgång med andra. och visst det är ju kul men vad händer med oss ?? vi som var så här tajta !!?? det jag ville komma till var att jag saknar dig så otroligt mycket hanna !! I löv u

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej vad gulligt :( blev nästan lite rörd

kan du inte köpa en ipod - jag navänder min HELA tiden verkligen. lööve it

2009-11-25 @ 21:24:55
Postat av: elisabeth :D

hej ! bra ide med ipod men vet inte riktigt när jag ska andvända den förutom på flyget. För att jag andvänder min mobil som ipod. Har massa låtar där men en väldigt bra ide annars ;)

2009-11-26 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0