:O ??

Hej ! idag har jag varit skolan sen så åkte jag hem och gjorde lite läxor. Eller rättare sagt så läste jag ut en bok som vi skulle läst ut tills imorgon. Men sen så åkte jag och mamma till täby c och åt på mchdonalds. vi köpte också lite saker och sånt till min lilla fest imorgon :D
men nu sitter jag här och är inne på facebook och bloggar lite fast igentligen så pluggar jag franskaglosor men vi kan säga att jag har tagit ett litet uppehåll :P haha fast igentligen borde jag göra det nu gör att jag har lovat hjälpa mamma lite med maten imorgon. men CYA !! :)

försöker att alltid ha en bild på varje inlägg men då får ni räkna med att vissa inlägg får lite skumma bilder :O ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0