tisdag

hej ! kommer inte på någonting att skriva !! saknar ord :I
förutom det vanliga tråkiga... hejsan ! idag är det tisdag och det har varit jättebra i skolan. men nu sitter jag här och bloggar har ingenting att göra...
aah ni fattar nog. jag har verkligen en tom hjärna idag. varit trött helt enkelt. men när jag tänker på att jag snart fyller år så blir jag genast glad !! hihi det kommer bli så roligt :D först är det den bästa dagen i skolan sen på senare så ska jag se på new moon med mina vänner och sen kommer familjen+ sofia och hämtar upp mig och så ska vi åka in till stan och äta på  min älsklingsrestaurang !! hihi :D it´s gona be FUN !! hihi :P aja nu har jag verkligen tomt på ord så det får tyvär bli ett hejdå :(
puzz o kjam

saknar sommaren <3

men det ska ändå bli kul att får åka skidor igen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0