Vårat shema suger :(

hej ! dagen har väl varit bra men jag verkligen HATAR att vi skutar så himla SENT !! 16.10 kom igen är det någon som slutar senare ? samma sak på torsdagar. det är väldigt bajsigt tycker jag. aja har väl inte så mycket mer att skriva så... eller juste jag glömde ju fråga. Vad har igentligen hänt med kommentarerna ? Jag har faktsikt haft samma statistik nu som jag hade för en vecka sen då ni kommenterade lite. Men nu kommer det inga kommentarer :( ni vet att jag älskar kommentarer !! :D
aja det var det PUZZ O KJAM på er alla !!

va bara tvungen att lägga upp den här supersöta bilden på Emmy ! Sötnos <3

och var också tvungen att lägga upp den här låten ! älskar verkligen refrängen :P

Kommentarer
Postat av: Sosso<3

Hahah,vi slutar senast halv 3 :D STOLT !! :D <3

2009-11-30 @ 20:58:50
Postat av: elisabeth

det är orättvist !!

2009-12-01 @ 20:16:30
Postat av: L O V I S A

Min senaste dag är fredag då vi slutar tre! Men då har vi idrott sista lektionen, så det är inte skitjobbigt. (a) <3



Naa vilken söt bild! :D <3

2009-12-02 @ 15:27:20
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

senaste jag slutar är typ halv fyra

2009-12-02 @ 16:58:11
Postat av: emmy

Men du är sötast!! <3 puss älskar dig!

2009-12-07 @ 21:41:12
URL: http://diarybymmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0