OMG !!!

tjena. förlåt för väldigt dålig uppdatering. jag har inte hunnit och ibland inte orkat heller. förlåt mig. men nu så. min dag har varit bra. det började med att jag,syrran och mamma åkte till täbban. jag köpte en present till min kompis och ett paraply. sen träffa jag hanna där också med sin mamma:D men sen kommer höjdpunkten ! vi skulle beställa mat på mchdonalds och precis när jag ska vända för att gå till et bord. så står en lång kille framför mig. och just då kände jag mig så himla inträngd så att jag blev lite arg. men sen kommer jag förbi honom. jag går några steg sen vänder jag mig om för att se vem det var. gissa vem det var ! fredrik reinfelt ! OMG !!! han va där med två av sina barn på mchdonalds och jag var liksom 1 mm från honom. asså missförstå mig inte jag är inte kär i honom haha:D nej gud nej men fatta va coolt !! ggaaaaahhhh !! västa händelsen. okej jag vet han kanske inte är värsta kändisen men ändå ! han är ju känd ! det är inte varje dag man träffar en "kändis" aja jag kanske ska fortsätta på min lilla story. jag kom hem och efter ett tag så sålde jag och sofie jultidningar ! haha vi kanske är lite gamla på det men det är faktist askul och man känar asbra på det !efter det så fick jag gå hem och fixa mig till min kompis kalas ! bowlinkalas. det var jätte kul ! och då fick jag samtidigt träffa några gamla kompisar ! men just nu sitter jag här och väntar på att sofia och hennes familj ska komma. vi har nämligen bjudit dom på en liten ost och vin kväll elr vad man nu säger ! haha :P det var min dag ! elr den är ju inte riktigt färdig än men mera än hälften iallafall. nu så kommer dom nog snart så jag måste säga hejdå !
en fin liten bild enligt mig vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0