82 år :D

hej ! iadg så hände iget speciellt i skolan eller jo förresten ! vi fick en haltimmes koncert av några "elever" från musikhögskolan, det var lite roligt :) och idag på gympan var det fett roligt också men orkar inte berätta kan bara säga att jag blev sjukt svettig efter lektionen !! aja iaf ! så fyller min kära farfar år idag ! 82 !! hihi :) asså jag verkligen älskar min farmor och farfar ! dom betyder så jäkla mycket för mig ! verkligen ! :D hihi aja nu ska jag fixa mig i ordning och så för sen kommer nämligen mamma och hämtar oss för att åka till farfar och gratta ! :) så säger hejdå nu ! puss


Kommentarer
Postat av: Tuva<3

vaa söt :D<33

2010-05-02 @ 12:39:33
URL: http://fofffiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0