sjuk

Hej ! förlåt för dåligt uppdaterande,hade faktiskt en dator där på landet men det gick hur segt som helst man fick ju typ vänta i en timme innan internet kommer upp liksom. Tyvär så har jag blivit sjuk,blev smittad av syrran och mamma :( så mår inte så jättebra. har lite feber, ont i halsen, hostar, ont i huvudet och typ lock för öronen ! haha stör mig väldigt mycket på det ! aja hoppas jag blir frisk nu för vill verkligen inte vara sjuk på lovet liksom.
Har massa bilder från landet som jag tänkte ladda upp också men orkar inte det nu ! så nu säger jag tjillevippen ! och juste ! tänkte se någon film har nämligen nyss kommit in i voddler :P tips på bra film ? <333

Kommentarer
Postat av: jossi

vi äääälskar bilder :)

2010-04-07 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0