Elisabeth (L) Hanna (L) Emmy <333

Hej ! ett snabbt inlägg måste nämligen göra en massvis med andra saker ! shit hur ska jag hinna !! :OO ?? iaf, så kommer jag nog inte blogga så mycket eller kanske ingenting alls på sportlovet :O vill ju ha lite ledigt och så, Sen ska vi ju bort också några dagar. så kommer inte bli mycket uppdaterande på länge :/ men tror nog att ni också ska göra massvis med andra saker på sportlovet. och imorgon så hinner jag nog inte heller, ska på dans, sen lämna min kanin hos sin lilla barnvakt, och sen ska jag på fest, så kommer inte hinna. så hejdå då så länge så ses vi sen !! :DDD <33

och jusste !! hurni Det ska va vi tre tillsammans föralltid !! och lova det !! märker ni inte det själva !! vi håller på att glida isär !! men ni kommer aldrig komma längre bort ifrån mig, kommer alltid att älska er, ni lyser upp dagen för mig, om ni inte är där elr så, då blir det riktigt tomt ska ni veta !! PUSS PÅ ER !! <333

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag tänker aldrig släppa er!!!

Ni är min älsklingar och kommer förbli det alltid. Ni är underbara!!

Vi måste gör något någon dag, eller ha en dag bara vi tre!! <33 puss JAG ÄLSKAR ER!!

Även fast vi kanske kommit ifrån varandra ska ni veta att ni är allt!!!!!!!!V <33

2010-02-25 @ 21:26:22
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: hanna

ja vi måste ses när Emmy kommer hem från Gotland eftersom det är sist hon är borta. Vi kan vara hos mig då och sova över ;) Vi har en MASSA att prata om ;)

älskar er föralltid :)

2010-07-23 @ 19:25:00
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0