kungsberget :D (Y)

Heej ! är väldigt trött men också väldigt glad !! :D för det har varit en väldigt bra dag för mig idag. var ju nämligen i kungsberget med skolan idag !! :D det va askul :DD förutom att jag typ tappa andan för att jag landa fel, när jag skulle hoppa på en sån där studsmatta/stor jätteballong som man skulle landa på helt enkelt :P haha. tyvär så glömde jag min kamera !! :(( så tyvär så blir det inga kort, för att min mobils kamera suger. men kan säkert ta några bilder sen av någon kompis :)
orkar inte heller skriva så mycket mer om kungsberget ! är typ död nu serigöst, typ ont överallt :S men det var det ju värt det ! :DD aja PUSSOCHKRAMSKUMBANAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0