Hur kan man rita så jäkla bra ?? :Ooo

       
       
       
     
     

      
      
(bilderna tagna från google)

Asså det är helt sjukt att man kan rita så här !! vill också kunna rita så !! gud va roligt det dkulle va :) min faster är faktiskt konstnär och hon har gjort en typ gigantisk tavla som är jättefin som sitter på väggen i vårat vardagsrum, superfin !! men hallå borde inte det där gå i ärv liksom ?? både mamma och pappa ritar bra men inte :( <33 eller det tycker iallafall jag. Aja

Hej förresten :) iadg har jag varit i skolan. och efter skolan så åkte jag hem och vila lite,klädde på mig och sen åkte jag och sooso bussen till dansen. vi tog en väldigt tidig buss så vi va där ett tag innan den börja så då ville sofia att jag skulle lära henne danserna :) hon har nämligen missat några danslektioner. efter dansen så fick jag och sosso skjuts hem av sossos pappa. och sen när jag kommer hem så åt jag lite men sen var det bara dags för lite pluggning till engelska provet imorgon, men jag känner mig väldigt säker. fast varje gång jag säger så, så går det dåligt och varje gång jag tycker att jag inte alls kan det och att jag kommer faila så går det skitbra :D hmmm undrar varför liksom... :) aja nu efter pluggningen så satt jag mig vid datan :D men stannar nog inte länge till på datan för att jag är mega trött !! asså har varit det aslänge nu behöver verkligen lov snart !! yihoo på fredag är det !! äntligen :D <333
aja nu måste jag nog släcka ned, även om det kanske är väldigt tidigt för vissa men nu är jag faktiskt astrött (a) <33 PUSS OCH KRAM !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0