onsdag

Hej ! sitter här och gör inget speciellt, lyssnar på musik och så. slagga hos hanna igår till idag. det var jättekul ! emmy var också med <33 tittade på john tucker most die (älskar den filmen) och massvis med andra saker ! hihi allt kan man ju inte berätta :P imorse så åt vi till frukost amrikanska pannkakor ! mums fillebabba säger jag. har tyvär inga bilder jag kan bjuda på eftersom det HELT PLÖSTLIGT inte funkar att ladda över bilder :(
vi skulle egentligen ha typ gäster idag eller så skulle vi var gäster ?? hmmm... haha aja ialfall så blev det inte så. men lika bra det för jkag är ganska trött nu. och jusste bläh för imorgon ! jag har utvecklingssamtal imogorgon ! fast tror det nog går väldigt bra. för fick bra resultat på slutresultaten :) fast det handlar ju inte bara om det.  aja har inget mer att skriva
HEJDÅ!! peace and love !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig blogg, vore kul med videoinlägg om din kamera börjar fungera igen :)

2010-01-06 @ 19:52:32
Postat av: Sofia

Hahahah stackarn (neee). Du jag har skola :OO Fatta det. Nee nu va jag dum :( Älskar dig ( har precis dansat, om du fattar ;P) Hihihihi <33333333

2010-01-06 @ 20:13:00
Postat av: E L I S A B E T H <3

vah ?? haha sofia ! XD <333333333333

2010-01-06 @ 20:35:43
Postat av: :))))) gla e ja

åh älskar peacemärket!! vet du var man kan köpa armband som är peacemärken på??? vill verkligen ha ett sånt xD

2010-01-07 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0