;)

hej ! igår till idag så sov sosso över hos mig ! det har varit skitmysigt och askul :D hihi vi var för pigga på natten så vi kunde inte sova, vi blev tillslut så rastlösa så vi gick ut och försökte sova på balkongen ! haha :P men det gick faktiskt tillslut ! men blev inte en sån bra sömn direkt, sov, vakna, sov, vakna... så jag har typ inte sovit någonting på ett helt dygn typ :P även om jag inte är trött nu så känner jag att jag måste gå och lägga mig nu, ska då upp halv nio imorgon. jag och sofia ska sommarjobba ! woho :) aja goodbye ;) ♥



Kommentarer
Postat av: beccy

var ska du sommarjobba nånstans? fin header :)

2010-06-16 @ 13:08:58
URL: http://har ingen blogg

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0