Dagens köp


en söt rosa tröja- Zara
et sött litet vitt linne- Zara
En mascara- åhlens
ett pennskrin (måste ha till skolan)- åhlens

 det var dagens köp idag, var nämligen i stan idag :) och ikväll kommer sosso och sover över ! men jag har lovat henne att vi måste plugga ! haha mongo ! men vi har so prov, hon på måndag och jag på tisdag :P iaf så måste jag städa rummet har typ inte gjort det på veckor känns det som och mamma har typ tjatat i några antal dagar ^^ hihi :P <333 så hejdå ! tjillevippen :P


Kommentarer
Postat av: line

Schnygga grejer! :D

2010-03-28 @ 14:56:08
URL: http://linelull.blogg.se/
Postat av: shopaholica

söt tröja, har en lika dan xP

2010-03-28 @ 15:37:07
Postat av: beyonce4ever

gulligt, hur mycket kostade tröjan? Finns den i någon annan färg, jag passar inte så bra i just den där färgen men den är snygg!

2010-03-28 @ 20:00:21
Postat av: E L I S A B E T H <3

sv: Vilken tröja menar du ? båda va typ på rea tror jag 99 kr iaf. Och båda fanns i jättemånga färger :DD typ dom flesta

2010-03-28 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0