påsklov snart

Hej ! vaknade upp klockan halv 11 idag fast egentligen nu så blir det ju halv 12 eftersom det är sommartid :S fan oxå  sommarn den är ju najs men den där tiden :/  aja efter det att jag hade vaknat så åt jag och sosso frukost (hon sov över här) och efter det så plugga vi lite och lite till och lite till så har den mesta delen av dagen pluggat som ni nog förstår :P men har också dansat. så det var dagen.
Tänk va skönt !! nu är det bara måndag- torsdag och sen så har vi påsklov ! woho :DD gud va sjönt ! själv ska jag till landet och ha det najs ni då ? :D iaf så är jag väldigt hungrig nu så ska nog gå och äta något ! så hejdå så länge ! :P

förra påsken var jag här (ottsjö)   och förlåt för dålig bild <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0