hiss & diss

Heej ! förlåt för väldigt dåligt uppdaterande men jag tycker bara att det är så jäkla tråkigt att blogga ! har ju liksom inget att skriva om,så tror nog att det kommer blir så här, att ibland så är jag jättesugen på att skriva och några dar tycker jag bara att det är skittråkit så kommer nog bara blogga då jag har lust att göra det, så blir nog inte lika ofta då. jaja Nu så kommer jag att hissa och dissa några grejer här på bloggen, första gången ju :)

Vår
Ja snart så kommer ju den !! åhh fatta va sjönt ! att bara kunna ha en tunn jacka,snygga jeans, några tygskor eller jympaskor och bli varm igen !!! :DDD jag längtar verkligen !! :P  (Y)

Gitarr
Ja jag har äntligen lärt mig lite gitarr !! woho :D tycker verkligen det är askul när man äntligen kan det :P sjunga och spela gitarr samtidigt liksom :)

Flumma
haha ja faktiskt !! jag älskar att flumma ! då har man iallafall något att göra !! orka liksom vara serigös hela tiden vad är det för liv liksom ?? :O haha ja är fan konstig :P

Dom nya barnprogrammen
asså ja när man va liten kommer jag ihåg att det fanns asbra barnprogram som jag älskade !! som typ tex Bananer i pyjamas, dom där små grottdjuren, björnen i blåa huset mm, men vad fan har hänt nu ?? asså alla är ju skitdåliga !! vad har alla i sin skalle igentligen ? Svar. Konstiga tankar om vad barn gillar för program :P
men faktiskt, vad tycker ni ? :P

Skolan
Men åååh trodde ju att det skulle bli bättre nu i skolan, bättre än innan sportlovet iallafall för det var vad dom sa, men nej nej nej tycker knappt tt det blev någon förändring :(( aja nu får man väl bara vänta till nästa lov då PÅSKLOVET !! :D woho. Och vet ni en sak ? att idag så är det bara 91 dagar kvar, tror jag iallafall, tills sommarlovet är !! iallafall för dom som bor här mera vid stockholm :) <33

Körslaget
åh nej nu kommer det igen, körslaget !! neeej tycker det är så himla tråkigt !! man somnar ju herregud ! aja igentligen behöver ju inte jag bry mig om det, det är ju bara att inte kolla på det :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med! Särskilt de två första hissarna :D<3

2010-03-16 @ 20:35:33
URL: http://granbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0