tääääääbban

Hej bloggen ! förlåt om jag inte bloggat på länge, men jag bloggar typ bara när jag har lust. okej jag kanske inte har världens lust nu men jag gör det ändå :P
nu har jag precis kommit hem från täbban med mamma. Jag köpte lite saker från mitt presentkort från panduro, och mamma köpte lite presenter och sånt, haha intressant !  ikväll så ska jag och familjen in till stan och käka och efter det så ska vi se harry potter ! såg den förra veckan också med mina kompisar men den var så grymt bra så ville se den igen ! nej men nu ska jag äta, hörs senare kanske ! puss på kinden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0