thursday

heeeeeeeeeejsan ! idag är det torsdag, fast känns som fredag. och jag har sjukt mycket träningsverk från dansen igår ! pappa fick bära ner mig nerför trappan :P hehe aja idag var det matteprov. och det gick faktiskt... bra, tror jag :) pluggade skitmycket, för jag suger och hatar matte ! :O hihi. förutom det så fick vi reda på rollerna på draman. vi ska ha en disney-kabare och gissa vad jag fick för roller ?   jag blev Zimba (lejonkungen), En av musarna (tjejerna som sjunger och dansar i Herkules), och sen blev jag typ någon herre i skönheten och odjuret :)  najz !
aja nu ska jag skriva i min så kallade träningsdagbok som jag ska lämna in imorgon till idrottsläraren. Vi har fått  skriva regelbundet i en bok när vi tränar, vad vi gjorde och vad vi kände, från att höstterminen började till nu.  skit boring !!!! hehehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0