like a pyramid

hejsan ! förlåt för dålig uppdatering men jag kan berätta lite vad som har hänt under dom här dagarna och så. i söndags så var  typ halva släkten här och firade min lillasyster som har fyllt år . så det blev lite tårta och såna grejer. Men samtidigt så var jag med Emmy, ja vad gjorde vi egentligen ? vi flumma, gick på dans, sjöng, kollade på kick as, åt godis mm. sov över hemma hos henne sen. Och igår (måndag) så var jag med Sofia. Vi sjöng och spelade in en massa videos mm. hade skitkul :D haha, ja det var typ det :) puss


 förlåt för suddig bild, hahah no lifer !!


hahahha, bjuder på mig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0