:D**¨¤$@# **

OMG !! igår var vi (brorsan,pappa och jag) i stan och skulle köpa pjäxor och skidor mm. och då köpte vi serigöst dom snyggaste pjäxorna och skidorna till mig i världen ! haha nej men dom var iaf riktigt snygga. nils köpte också ett par riktigt snygga skidor, och pappa köpte en hjälm ! shit pomfritt asså ! är sjukt nöjd :D
aja idag är det söndag. söndagsångest, fan. har precis städat saffrans (min kanin) bur. han är lite förkyld, stackarn :(
idag är det utvecklingsamtal (dansen)  och sen ska jag och emmy ta en promenad till typ täbban elr nåt (Y) sen är det dans. och efter det ska jag försöka plugga lite :P hehe. aja puss ha en bra dag allihopa !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

taaaaaacck bby!

2010-10-23 @ 16:09:31
URL: http://mixphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0