on the dancefloor

men tjäääeeena ! igår var jag på fest hos emmy med några andra, riktigt kul (Y) vi åt raclette eller vad fan det heter, som är asgott iaf. Sen kolla vi på en skitläskig skräckfilm och för att muntras upp av det så såg vi prinsessan och grodan ! haha :D den var skitgullig ! iaf. idag var jag i stan med mamma. jag köpte ett par skor till vintern/höstern, en blus, en vanlig grå tröja med lite kedjor och sånt på och ett par perfekta jeans ! orkar inte ta upp foton på dom sakerna så ni får nöja er med det här. när jag kom hem så åt vi misslyckad middag, krabba ! som vanligtvis är väldigt gott men nu när det är höst, blä ! efter det kom skönaste sofia över en sväng, hon gick precis hem nyss. vi gick en prommis, dansade, chattade, va inne på datan och snacka ! mysigt värre !
aja imorgon så är det dans och plugg som gäller :S hur bra ? haha not, nej nu ska jag gå, hejdå ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, som tack för att du röstade på mig som Veckans Blogg (vilket jag vann)



Tusen tack och ta hand om dig! :)

2010-10-10 @ 22:36:04
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0