i had a bad day

Tja ! idag hade vi no prov, gick sämst. men men hoppas på fler chanser för jag kan så mycket mer än det där. men nu är jag på riktigt bra humör asså jag vet inte riktigt varför heller, hihi :) ska typ äta nu och är det faktiskt inte något plugg alls, skönt ! idag i skolan skulle vi göra en barnvisa, hehe gick väl inte så bra. Var med Hanna, Ophelia och Gustav. men idag på idrotten gick det bättre, jag och Bella har tagit alla kontroller nu på orienteringen, hihi :P tycker det är fett kul med orientering, fast vi fick två fel men dt kanske man inte ska säga :P aja kraaaaaam på er ! middag nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0