i`ll be your commander

Hej bloggen ! sitter här framför datorn, är helt sjukt trött, måste gå och lägga mig snart. plus att jag ska upp fett tifigt imorgon. typ klockan sex ;O ? jag och några i min klass ska nämligen åka in till stan och jobba som funtionärer till tjejmilen ! :P ska vara där från klockan åtta till tolv. efter det ska jag till dansen ! kul :)
aja i fredags så var jag med emmy och vi var och sov över hos hanna. hade det lite mysigt ^^ och sen idag så åkte jag och emmy därifrån kanske klockan halv tolv någonting ? och då åkte vi först hem imellan men sen tog vi bussen hem till mikaela. bella var också där ! vi hade typ värsta photoshooting (stavning?) haha, var väldigt kul tycker jag ! :D ja, det är väl typ det ! men måste typ sova nu så hejdå !

saknar dig sofia rodebebäck !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig med! men guuuuud vilken bild :o :P <33333

2010-09-05 @ 11:23:48
URL: http://sofiasweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0