love for a child

Hejsan alla mina fiiiina !
Idag har det varit en ganska så härlig dag tycker jag ! Fredag liksom ! Vi gick skoljoggen idag. Vi gick typ 6,5 km eller vad det är på 45 min, ganska så bra faktiskt. Powerwalk ;) hihi
Aja efter det så gottgöra vi oss med att vi satt jag, Mickan, Emms och Bells och åt godis ! fick från Linus, sura och goda ^^ sen cyklade jag och emmy hem från skolan. Ganska långt asså, men väldigt kul ! cyklade även dit då, förståss haha. men sen på hemvägen så mötte vi Lovisa och Frida :) lite kul :D
neee, men nu ska jag kolla på vilka harry potter filmer jag har och sen ska jag koka lite te. Om ni undrar så är det så att jag, Mikaela och Emmy ska sleepa imorgon hos Bella. Och då ska vi ha Harry Potter marathon ! haha, men jag älskar dom filmerna, särskilt ettan. Classisk !

Kommentarer
Postat av: jossan

FRÅGESTUND!!:D<3



fråga massor snälla! :D<3

2010-09-20 @ 18:18:32
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0