måste göras om

Hejsan ! igår så åkte jag hem till emmy en stund, eller jag typ kolla på när hon fixade sig. Men efter det så gick vi till ica och köpte lite snacks och pommac. Sen åkte vi bussen till gribbylund södra och lyckades missa tåget vid gallopfältet som gick precis. Tillslut kom vi fram till åkersberga station och där träffa vi några härliga människor. vi åkte tillsammans buss till linus hem mitt ute på landet. Skitmysigt ! och så gjorde vi hemmalagad pizza, kollade på film och tog en massa foton vid sjön. Bellas pappa kom och hämtade oss därifrån klockan ett och så sovde jag, emmy och mikaela över hos bella. Det var en helt sjukt rolig kväll/natt/dag. Måste göras om ! men jag har lovat att vara lite med elin så nu måste jag tyvärr gå ! puss på er !

Kommentarer
Postat av: © Hobbyfotograf

svar: äter godis och svarar på kommentarer, men funderar på att fixa en lätt lunch :P

2011-04-21 @ 14:22:44
URL: http://mmjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0