next to you

hej ! förlåt för att jag inte har bloggat på länge men har haft lite annat för mig ! sjukt härligt väder ute asså! var ute och sola nyss men jag undrar alltså om man blir brunare på tion minuter? haha nej kanske 20. men jag blir så jävla rastlös efter ett tag. jag läntar till sommaren då man kan ta paus från solandet och hoppa i plurret istället och samtdidigt bli ännu brunare ! (Y) fast det är faktiskt inte så lång tid kvar nu, fan snart ska jag på konfalägret ju, naaaajs ! jag känner att jag tänker högt nu asså, haha. Aja nu ska jag gå och träna på min sång jag ska sjunga imorgon i kapellet. blä undar hur det ska gå asså. puss på er !


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2011-05-01 @ 11:41:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fin bild ;)

2011-05-01 @ 12:08:38
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0