446:e inlägget

Hej !! idag har jag och syrran varit och badat i mörbydadet. det var väl helt okej men hade verkligen för mig att det var mycket större, men det kanske är jag som har blivit större ;) letade nyss efter glass i frysen men hade tydligen ingen så tänkte gå ner till statoil och köpa en, hehe onyttiga mig ! eller så kanske jag ska ut och springa en runda igen, man ska ju passa på nu när det är så fint väder ute. Hhhmmmm slutsatsen återstår. ´Men men ni får ha det så bra ! puusss




pics by me

Kommentarer
Postat av: © Hobbyfotograf

svar: allt bra med §

mig också :)

va göru? :D

2011-04-20 @ 14:22:33
URL: http://mmjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0