Ny design

Hej alla! har nu gjort om min blogg som ni kanske ser. Är inte riktigt klar än, har lite saker kvar att fixa och så men det det orkar jag inte göra nu. men den är väl ganska enkel men samtidigt snygg och det var så jag ville ha den fast ändå inte riktigt! aja har den här för nuläget iaf. Vad tycker ni?
Igår så träffa jag Lina och Hanna från konfan och det var verkligen en grym dag. Vi var i täbban och kolla runt och så träffa vi en sjukt många underbaringar där! Så längesen man träffa alla känns det som! efter täbban drog vi hem till Hanna och typ pratade, drack saft och var inne på datorn. Åkte hem vid halv sex tiden tror jag och sen träffa jag sofia snyggingen själv. Vi var ute och pratade en massa tokigheter och sen blev klockan sent så jag sov där!!! hihi :P men det var väldigt ruuuuuuligt iaf. Känner mig verkligen som hemma där, kan typ gå upp när jag vill, äta min egna frukost och kolla på tv! ja inprincip göra vad som helst i hela huset! :D det är väldigt tryggt!
men men imorgon åker jag och tjejerna till kungsträdgården och har lite skoj! så det blir kuuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0