tjenixen!

Hallå bebisar! var ju på ung08 i torsdags och det var väl sådär. Känns lite lamt att vara där, typ bara fjortisar. Men vi gick till esresso house sen och där satt vi i typ två timmar med en chai latte i handen och bara satt och pratade. Så det var ju mysigt! (A) vi åkte hem efter fikat och sov över hos mikaela och jag var så jävla desperat efter chips så vi åkte från enebyberg till någon mack mitt ut i helvetet. haha men vi fick skjuts så det var ju gulligt! bara för min skull :) slaggningen var ju som vanligt otroligt kul! dom där brudarna är ju bara så knäppa! tror vi somnade vid typ fem-sex på morgonen och kolla på film hela natten plus nästa dag! sen åkte jag och emmy pemmy hem och förberedde oss för kvällen med konfaträffen. Var ute och sprang faktiskt, var ju så jävla länge sen! :O men sen drog vi till skavlöten och hade det awsome med P1! skiiiiitkul!
Aja idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ikväll bär det iaf av till the voice så det blir nog skitkul hoppas jag! jusste tänkte bara säga det ifall någon undrade, att om jag skriver brudarna, tjejorna, flickorna eller helt enkelt i någon stil av feminimt plural så menar jag Emmy, Mikaela och Bella! för allas information! haha puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0