rastlös


Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: typ glad
Favoritgodis: blåa nappar, och rosa sura meloner
Är det nåt du absolut inte äter: schnitzel, blä !!
Kläder just nu: jeans och en grå abercrombie tröja
Musik just nu: just a dream - nelly
Fisk eller badkruka: fisk !!
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder:  soligt såklart !
Spelar du nåt instrument: lite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: mest natt tror jag eller det varierar
Sparare eller slösare: just nu riktig sparare men brukar annars vara slösare :P
Bästa film: hmmm haha jag gillar percy jackson !
Tror på liv på andra planeter: kanske på någon planet långt långt borta!
Kommer du ihåg din första kärlek: aa
Älskar du henne/honom fortfarande: nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Är du kittlig: faktiskt inte, bara ibland
Snarkar du? nej som tur är :P
Stjärntecken? skorpion, de du !
Rädd för insekter? nej 
Det här är jag bra på: att vara en bra vän ?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ läsa andras tankar eller typ att transformera sig
Chips, morötter eller godis? chips !!
Skriver du dagbok? nej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) just nu är det väldigt välstädat men brukar verkligen inte vara !!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? absolut, jag och bella till syd afrika nästa !!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? min familj är saltgalna så ja det händer ibland !
Gillar du att sjunga? aa :D
Anser du att du är stark? faktiskt lite 
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp och ner ! skit bra tips !!
Kaffe, te eller inget? te tror jag, men kaffe kan också vara gott ibland.
Har du strumpor på dig nu:Har du strumpor på dig nu: japp
Vad längtar du till? sommaren och komfan !
Rakar du benen: Absolut!
Röker du: nej
Vilken ögonfärg har du: Grön/blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa
Gröna eller röda äppeln: gröna !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0