what if i said i love you?

Hejsan! lääääääääääääääääget? höhö. Själv mår jag bra. Idag började vi typ halv tio tror jag och sen sluta vi  kanske halv tre eller någonting, så det var chill. Efter det så drog typ alla och bada men jag hade inga badkläder  så jag stack hem istället. Jag och syrran bakade lite chokladbollar och hade det mys.  I tisdags så var jag på Råsunda och kolla på Sverige-Finland matchen! det var gal1 kul! särskilt när chippen kom in i planen. Han har alltid varit min favorit fast han är tyvärr inte lika snygg längre ;) det var knökfullt och jag vet inte hur mycket jag skrek! skukt kul iaf! dessutom så fick vi typ vip biljetter så vi satt näst längst fram i mitten! wiiie:D
aja det är nog bara jag som är intresserad så ska nog sluta prata om det nu.
Jag funderar faktiskt på att börja blogga igen. Tycker jag alltid säger så men nu så, nu jävlar! troligtvis så slutar det imorgon men vi får väl se. Imorgon är det sista skoldagen och efter skolan så drar jag och tjejerna till stan och kollar på bio.  På måndag och tisdag så ska vi städa skåpen och så ska vi bada vi Rösjöbadet. men sen är det sommmmmmmmarlov! och juste om exakt en vecka så sitter jag med massa härliga och underbara personer och säkerligen pratar om jesus eller någonting. haha det är konfaläger! wiiiiee aja ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0