les Questions

1. varför är du så jääävla snygg?
2. hur kan du ha en sån underbar bästis? hih
3. hur många "bästisar" har du?
4. jag är tönt, är du?
5. pinsamaste minnet?
6. pinsamaste minnet med mig? ;)
7. vad är det värsta dom ljuget om för dina föräldrar? ;)
8. fyfan vad sämst frågar, eller vad tkr du? ;)
pusssssssss

Svar:
1. för att någon viss person vid namn sofia har snyggat till mig!
2. ingen aning, är inte värd att ha henne som bästis.
3. Sofia, Emmy, Bella, Lovisa och Mikaela alltså fem om jag har räknat rätt.
4. det smittas väl om man är med en tönt som dig?
5. ojj, vet inte kanske att jag råka hålla hand med en främmande?
6. tror att jag skippar den frågan !! hahahaha studsmattan!
7. bra svenska! eeeh.. vet inte kommer inte på något nu
8. tycker dom var rätt så sofi-iga

1.Katt va du e snygg, kan man få ditt utseende eller?
2.Hur gammal är du?
3.Är du bäst?

Svar:
1. kan bli svårt....
2. 14 men fyller 15 i år och 25 om tio år! ifall du ville veta det!
3. neeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0