say hello to goodbye


usch blev ruskigt sugen på jordgubbar!

Nyss drog jag med syrran på en liten springrunda, det blev en liten utmaning för oss men det var kul! behöver komma igång igen känner jag, var väldigt längesen man tränade. efter rundan så körde vi även lite styrka och stretching här hemma med hög musik. najs! :D
juste, igår var jag, emmy, sofia och linn på rix fm festivalen i kungsträdgården! det var skitkul men tyvärr så missa vi typ dom bästa :( men eric saade kolla faktiskt in i våra ögon! det var coolt! haha :P men NRJ kommer bli bäst, då jävlar !! :D på vägen hem sen så mötte vi några sjukt roliga personer på tunnelbanan, vi börja snacka skitmycket! det gillas!
tänkte även säga att det inte kommer bli så mycket bloggning här framöver. Nu gäller det in i det sista att hålla kämparglöden i alla prov, läxförhör etc. bara några veckor kvar ju! och precis när sommarlovet har börjat så ska jag på konfaläger och kommer verkligen inte hinna blogga då. Aja puss! stay sexy ;)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Det var ett tag sen... Vad händer hos dig? :)



Kramar!

2011-06-07 @ 20:29:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Ne vad soft!!! :D

Saknar dig gulle, vi måste ses på lovet! Puss, love you <33

2011-06-08 @ 18:21:45
URL: http://wupsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0