shontelle är braaaa, kolla spotify :)

hej sötisar! har inte orkat bloggat dom senaste dagarna, eller den senaste veckan kanske? aja nu är jag här iaf. jag kan ju först säga att nu den här veckan och förraq veckan har jag haft prao. praoar på indiska och det är väl kul. skönt att inte ha skola i alla fall.
Idag fick jag hem massa konfirmations papper om lägret snart, och kan säga att jag är så jävla taggad! ska fan börja packa nu haha, kanske inte, men det är faktiskt riktigt snart det smäller! wiho :D
fan, nu fick jag helt plöstligt megahvuvudvärk.. får se vad jag gör åt de då.. hoppas det inte fortsätter. aja nu ska jag bege mig till tvrummet och kolla på film med en havreflarnkaka som sällskap. hihi puss puss!

Kommentarer
Postat av: melli

http://www.youtube.com/watch?v=q6uCwn1IiCU Jag sjunger! Gilla/prenumerera/kommentera

2011-05-21 @ 10:02:47
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0