knäppgök

Tja! som ni har märkt så har jag tagit en liten paus i några dagar, faktiskt medvetet. Men nu är jag tillbaka! kan ju passa på att berätta vad jag har haft för mig den här helgen. I fredags så åkte jag hem direkt efter skolan, skulle ringa ett litet samtal, hehe men sen så träffade jag emmy och ja.. vad gjorde vi ? haha vi cyklade till löttingelund. Låter sjukt men mysikgt var det iaf, vi pratade om allt och inget. I lördags så träffa jag emmy igen och vi drog till stan och shoppa lite. Införskaffade ett jättesött litet linne! bilder på den kanske kommer sen. Vi köpte även glass och bara mös i solen! Härligt härligt. Idag har jag varit på gudstjänst me gissa vem? haha emmy såklart! det blev helt enkelt en långhelg med den härliga bruden men det var det värt för vi kommer inte ses på ett tag. Dom två kommande veckorna har vi nämligen prao. Jag själv ska praoa på Indiska, ska väl bli kul. Men nu känner jag att det här blev ett litet för långt inlägg så avslutar nog här! puss!!

söta emmy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0