dagen

hej ! idag har det varit en kul och bra dag. Eller ja vi började ju med ett prov i skolan på no. Men som tur så gick det ju bra ! hade inte övat så mycket heller. Onsdagar är ganska korta också så det var sjönt. efter skolan så gick jag och emmy hemt till hanna och var där några timmar. Haha det var jättekul ! alla var på flummhmör också :D
när jag kom hem så pluggade jag franska och åt middag. Men nu är jag här vid datorn och bloggar, chattar och är inne på facebook :) aja har inte något mer att tillägga så hejdå

ähh gammal bild :O

Kommentarer
Postat av: C L A S N E A N D E R

Svar Tack, din med!

Desperate äääääger!

Kram!

2009-12-09 @ 21:51:14
URL: http://claralaralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0