dålig uppdatering = SORRY !!

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt för hemskt dålig uppdatering. usch fy mig !! men jag håller det som jag har lovat. har med mig mina outfit-bilder från förra veckan idag :) finns lite längre ner.
idag så har det varit en vanlig jobbig måndag. hatdagen. Eller det är i och försej (stavning ??)torsdag också. men då har vi iallafall sovmorgon !!    men slutar ändå så j**vla sent !! aja buy the way. Det har varit en lång dag med repetion på lucia på musiken idag. Gick inte alls bra ! alla var trötta och alla bli då i min klass världens flummigaste klass ! fast det är ju också kul ! men ibland kan det gå lite för över styr !
åhh det är fett jobbigt för att vi har asmycket den här veckan !! men det ska bli sjönt på fredag för då är vi lediga. Eller inte riktigt då, ska nämligen sjunga lucia på två olika företag :) men det är ju roligare än skola i allafall :D
Men vi har fortfarande asmycket läxor och sånt den här veckan. NO-test/prov (jag fattar NADA !!)tills på onsdag, franskaprov på torsdag. engelskaläxa tills på onsdag, håller på med hemkunskapen nu tills imorgon (köttfärslima med potatis, brunsås och lingonsylt) och sen hade jag två presentationer idag plus ett musikprov men blev istället flyttad till nästa vecka eller nästa termin. Eller förhoppningsvis inget. Hihi min musiklärare kan glömma bort saker ibland :P hihi, nejdå.
aja ni kanske förstår att jag är lite utmattad !! och jag är riktigt hungrig nu !!! ghaaaa !! nu får faktiskt den där köttfärslimpan vara klar !!
aja här kommer dom. outfitbilderna !! kanske inte världens bästa bilder men får duga. tror nog att ni ser ! :)
MÅNDAG:

TISDAG:

ONSDAG:

TORSDAG:

FREDAG:

LÖRDAG:

SÖNDAG:

IDAG:

Blå kofta - GINA TRICOT
Vitt linne - HM
Svarta jeans - GINA TRICOT

om det är något något ni undrar om. Om var ifrån kläderna kommer från eller något. så får ni skriva det som en kommentar. För jag orkar verkligen inte hålla på och skriva varje liten sak jag hade på mig förra veckan ! sorry :O


Kommentarer
Postat av: jossi

haha jag fattar det! ;)

2009-12-07 @ 19:52:50
Postat av: Anonym

hej jag undrar var din skäna randiga tröja kommer ifrån. har letat efter en öerallt, alla har ju en, men jag kan inte hitta dom1!!!

2009-12-08 @ 19:29:07
Postat av: elisabeth

hej ! menar du den svartvita ? den kommer från HM på divided :D

2009-12-08 @ 20:37:43
Postat av: Anonym

Heej sötnos<3 Fyfan va söta kläder. E det tights till allt? Gillar speciellt Fredag och Lördag<3 Kram på dig <3333

2009-12-08 @ 20:42:42
Postat av: elisabeth

hej ! nej det är svarta jeans. Har inte så bra kamera på mobilen och min riktiga kamera har typ gått sönder och är på lagring :( <333

2009-12-08 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0