God natt

ett snabbt inlägg innan jag somnar ! jag har serigöst inte fått någon sömn den här helgen !!!! aja nu till dagen ! jag vaknade tidigt och sen åkte jag med mamma till stinsen och sollentuna c för att köpa julklappar ! sollentuna c va asbra faktiskt ! jättefint ! ni borde åka dit :P klippte också håret där ! va ganska dyrt och man ser det inte så mycket ! men jag vill spara ut mitt hår ! hihi. men hon gav mig jättemånga bra råd och vi pratade typ asmycket ! haha ibland känns frisörer som typ psykologer ! inte för att jag behöver det då men det är kul att dom är pratglada ! hihi :P
köpte många julklappar idag nu har jag bara morfar,pappa,mamma och faster kvar ! yihoooo.. ja som började idag ! köpte också en julklänning :P ni vet den röda från ginatricot som dom typ har på alla afficher !! :D
aja nu måste jag gå och lägga mig Så sov så sött !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0