jullov !!! <3333333333

Äntiligen så är det jullov ! gud så sjööönt !! :D
jag skulle faktiskt lägga upp ett litet videoinlägg nu men vet inte riktigt hur man gör (får fråga brorsan den) plus att filmklippet är på mammas mobil och hon är inte hemma nu :( så det får bli lite senare kanske !! :)
ja som sagt så ska det bli väldigt sjönt med jullov ! att få vakna sent på dagen och sen typ vara med kompisar och kanske dygna ! hihi :D och sen är det ju julafton på torsdag !! aaaa längtar !! nu kom jag på vad jag kan skriva.... jag kan skriva om vad som kommer att hända på jullovet ! kommer säkert att bli lite ändring men på ett ungefär så kan jag berätta ! :D
okej idag så ska jag spela in en skiva med min kompis ! :D ska bli asnajs !! :) imorrn så är jag bjuden hem till sosso och dricka glögg med deras och min familj men efter det så hade jag, lollo och sosoo tänkt att vi skulle dygna !! hihi fett najs ! :D så måndagen så är jag väl med dom :D  på tisdag och onsdag så MÅSTE jag shoppa klart julklapparna !! på torsdag så är det ju julafton ! så då ska jag vara hemma hos mormor och morfar men tror att vi sticker hem till vårat place sen på kvällen. :D på fredag så fyller farmor år så då ska jag fira henne och fira julafton med farfar, tror faster och familjen :D på lördag.söndag,måndag och tisdag tror jag att det blir :O ?? så ska jag och lollo dansa inne i stan på the voice winter camp ! ska bli asnajs ! men sen resten av veckan så har jag ingen aning om vad jag gör !! :D aja det var lite kortfattat om mitt jullov ! hoppas ni också får ett härligt jullov !! :D:D:D:D:D
juste det var någon som ville att jag skulle visa mitt rum också. men min kamera på mobilen är cp så det får bli imorn istället så att jag kan låna någon annans ;) aja
PUZZ&KJAM

:O ?? suddig och kanske lite udda bild ! men jag har faktiskt lagt ut typ alla mina bilder på datan känns det som , så man har liksom inga val ibland ! dags att ladda upp foton :D
och juste glömde säga ! det här var mitt 200:ande inlägg på bloggen !! hihi :D


Kommentarer
Postat av: L O V I S A

Ååå, du kommer få ett jäkla najs jullov asså! ;) <3333333333333333 :D

2009-12-19 @ 15:59:50
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: Amandaaa

låter som ett underbart lov! vore kul med ett inlägg med en video! Oj, ska du spela in en skiva? Har du skivkontrakt eller något?

2009-12-19 @ 18:35:42
Postat av: bäsiväärldren

ja vad kul för dig, sulle också vilja göra de, men jag suger på att sjunga tyvärr haha

2009-12-20 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0