legally blonde

tja ! idag har det varit en väldigt rolig dag faktiskt. det bärjade med att ´NÅGON !! väckte mig klockan 11. men sen så ringde anna och lyste upp dagen. hihi :P först kom hon till mig. gjorde väl inget speciellt. försökte stämma min gitarr. men den var så ostämd att man inte kunde stämma den ! haha :D men efter ett tag så ringde annas mamma och sa att deras hund hade smitit. så vi sprang ut och letade. och tillslut så kom han hem. han hade varit hos sin kompis. hihi :P sen så gick vi hem till anna. och där lyckade faktiskt anna att stämma min ostämda gitarr. haha :P och nu låter den ju faktiskt rikigt bra ! asbra ju ! :O haha. sen var jag tvungen och äta och packa lite för dansen. för lovisa skulle hämta mig om inte sån kort tid. sen så åkte jag och lovisa till dansen ! som vanligt så var det askul ! :D det går ett läger nu på lördag till tisdag igen. och jag lollo och sosso är så jävla göra det ! så hoppas att vi får ! hihi :D aja nu när jag kom hem så kollade jag på legally blonde. den är faktiskt riktigt bra tycker jag ! hihi :P men filmer tar ju alltid slut så nu sitter jag här framför datan och bloggar. har inget mer att tillägga så hejdå !

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hahah såg Legally Blonde me ! :D men e danslägret p å lördan? :ooooooooooooooooooooooooo Troddee det va på söndan ! :ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2009-12-30 @ 11:56:18
Postat av: elisabeth

nej om jag minns rätt så var det från lördan- tisdan. för så var det på det jag gick i helgen.

2009-12-30 @ 12:38:57
Postat av: Hanna

Jag älskar den filmen det är en av mina favoriter:D

2009-12-31 @ 14:59:49
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/
Postat av: spacestore

gott nytt år (;

2009-12-31 @ 15:05:54
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: E M M Y <3

Har sätt den filmen!

STOLT! <3

2010-01-02 @ 21:55:50
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0