Måndag | en liten tråkig rubrik

hej ! förlåt för dålig uppdatering men pallar inte är för trött. och har fullt upp med dansen också. men nu så är jag här. vet ni ? jag, lollo och sosso kanske ska dansa med sean banan på vårterminen ! skulle vara så jä***la skojigt asså ! :D
och förlåt men jag har ju faktiskt lovat er en del nu så jag får ju hålla löftena. så jag kan ju prata lite om gårdagen och denna dag. igår så åkte jag och min familj till mormor och morfar. firade lite jul i efterskott kan man säga. jag fick ett presentkort  på sf för 200 kr och en mjukisdress men det har jag redan så ska byta den och köpa något annat iastället. men efter att ha öppnat julklappar´,ätit och helt enkelt varit där i några timmar så var jag tvungen att byta om till dansen. och sen skjutsade pappa mig till dansen. där träffa jag och lollo och sen började vi dansa. först hade vi micheal jackson style med isse. det var jätteroligt. gjorde massa konstiga steg som jag inte riktigt fatta. ni vet typ moonwalk på flera olika sätt. :S jag vet ju inte hur det där moonwalk stavas så jag gick på hur det låter. hehe :P aja efter det så gick jag och lollo till ica. vi var inte alls hungriga så vi köpte en yoggi var och tog också med en godispåse som vi hade köpt dagen innan. så det smaskade vi på mchdonalds. hihi :P men efter ett tag så gick vi till dansen igen och hade en till lektion. som var hiphop/streetdance med mario och daniel. fast igår var det bara mario. vi höll på med våran asroliga dans ! så BRA dans asså !! han är ju så himla bra skön också haha :P och på dansen så dök jenny widegren tror jag att hon heter (ni vet hon från bounce) och andra småkända dansare :D på slutet så skulle dom filma när dom dansade. och då fick jag filma åt en lite småkänd dansare. haha gick ju sådär. visste inte riktigt om jag filmade eller inte och det blev ett jävligt långt intro :O hihi PINSAMT !! kanske att man hörde mig prata också för att jag frågade lollo hela tiden om jag filmade eller inte (fast det gjorde jag) asså jag är ju typ screwd up ! haha :D aja herregud det går ju att trimma ! hihi :P
 efter det så åkte vi hem. var uppe ett tag men sen var jag för trött och gick och la mig.
idag så har ju typ samma shema skett. asså dansen. förutom att istället för mario så hade vi daniel. dansen var väldigt bra. lätta steg och så där men det gick så jävla fort så man hann ju typ inte med. så dansen var ju himla svår asså ! :P aja känns som om jag snackat för mycket dans nu. vet ju inte riktigt om ni gillar dans !? men aja nu så sitter jag här vid datan och chattar och bloggar. men ska nog gå och lägga mig snart. är faktiskt inte så trött men palla vara på datan hela natten liksom. jag kan ligga och läsa lite annars :P hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0