onsdag

hej ! igentligen nu så ska jag plugga franska men vet inte riktigt om jag orkar just´nu. Äw det får bli senare :P
Idag efter skolan så åkte jag till täbban med Paula, Sara, Magdalena och Hanna ! det var jättekul !! men paula gick precis när vi typ hade kommit dit men det var kul ändå :D jag och magda tog några pepparkakor som vi trodde att man fick ta men det fick man visst inte ! hihi men som tur så märkte ingen det så vi plocka på oss några fler. Haha :D busungar vi är ! Jag köpte en present till paula (för att hon har fest på fredag) och en svart-vit randig tröja och en ögonfransböjare :P tror inte att jag orkar ladda upp bilder. Nej jag orkar verkligen inte. Sorry :( aja har inget mer att skriva så PUZZ OCH KJAM !!

Kommentarer
Postat av: Sofi

åh jo snälla, lite mer outfit-bilder! Vi älskar outftisbilder!! <3

2009-12-03 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0