tisdag :)

hej ! idag så var skolan faktiskt väldigt najs ! vi hade nämligen snöbollskrigh mot killarna ! haha vi spöa ut dom ! nej kanske inte riktigt då men imorgon då jävlar ! haha :D efter skolan så åkte jag och emmy hem till hanna. Till hannas nya fina lägenhet ! den var jättefin :) där hade vi också lite snöbollskrig ! men vi snacka va inne på datorn och kollade lite på tv också. men klockan gick och jag och emmy skulle hem :( vi kutade till tåget men sen kom emmy på att hon hade glömt sina glasögon ! så då fick vi gå hem igen och hämta dom. sen kutade jag och emmy ännu fortare till tåget ! men som tur så han vi ju, den var till och med lite sen. men ännu senare va bussen som vi tog efter ! 20 minuter fick vi stå där ! vi fick fan damp asså !! INTE KUL !! aja nu är jag iallafall hemma :)
här kommer en bild på er sötnosar !


Kommentarer
Postat av: EMMY <3

jag älskar den här låten!! <3

2009-12-16 @ 16:53:59
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: hanna

å jag hatar den

2010-01-02 @ 18:32:30
Postat av: Anonym

man ska inte ha sånahär bilder på en blogg

låten e asssssssssssssssssssssss dååååålig

klickar på pianot lite här och var !!!

2010-01-02 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0