torsdag

hej ! idag har det varit en sjön dag. Torsdagar brukar ju typ vara hatsdagen men idag så var den riktigt bra ! I skolan hade vi franska prov då men det gick superbra ! :D sen blev det gympa efter det och det var också kul ! vi körde med trampett. Och jag gjorde en volt ! hihi :D STOLT känner mig som ett ego när jag säger så ibland. Men det är faktsigt mycket läskigare på trampett än på studsmatta. aja efter det så åkte jag och emmy till våran gamla skola !! Det var venisach (stavning ??) där och jag skulle hämta syrran. Så där fick man träffa många sociala människor. Haha alla kom typ fram och prata. inte alla då men... vi köpte också två hhm jaa vad var det igentligen. Två äckliga sockerkakor kanske ?? har faktsikt ingen aning om vad för kakor det var. Dom var skitäckliga !! aja iallfall så kom jag hem för typ en kvart sen och nu sitter jag här som vanligt ! så himla sjönt för vi har inga läxor tills imorgon !! yihoo.. :D för att imorgon så ska min klass och jag lussa på två olika företag ! askul faktisgt :P hihi aja har inga ord kvar i huvudet så hejdå.

han är såå bra ! och framförallt så sööt !! hihi <3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bara du och dina kompisar som ska lussa? hur många är ni då?? ha en bra lucia förresten

2009-12-13 @ 20:12:06
Postat av: Sosso<3

Hahah håller me ;P Han e skit bra å på vissa videosar e han skit sööt som på den här.. <3333

2009-12-13 @ 21:39:33
Postat av: elisabeth

nej jag går i en musikklass så hela min klass va med ! hihi men på det andra företaget var det bara halva för att alla skulle inte få plats annars ! :D



ellerhur han är skitsöt !!!!!!! :D<33333333

2009-12-13 @ 22:01:17
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0