va tvungen att göra testet. alla gör ju typ det ! :P

1.    Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
aa :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg vad jag hade. tror inte jag hade några :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
NEJ !!??

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej :)

5. Vilka länder besökte du?
Italien :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
aa

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
oj kommer inte ihåg sånt !

8. Vad var din största framgång 2009?
hade ingen precis framgång direkt.

9. Största misstaget?
hihi. jag råkade flumma framför min kompis mamma, fast jag trodde det var mina kompisar. svårt att förstå men orkar inte förklara.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag är lite förkyld nu men annars inte. skadat mig har jag säkert gjort. så KLANTIG är jag.
 
11. Bästa köpet?
vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ett par jeans tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
the voice winter camp var asgrymt ! men det har varit flera saker som gjort mig glad :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
dead and gone. en sorglig låt. även fast sommaren09 var jättebra så drogade jag och sosso den låten 24/7

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det var ett riktigt roligt år tycker jag ! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
åkt utomlands. och solat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
failat

18. Hur tillbringade du julen?
skulle till mormor och morfar men mamma och pappa var sjuka så vi firade hemma.

19. Blev du kär i år?
aa

20. Favoritprogram på tv?
greys anatomy och självklart hannah montana ! haha :P

21. Bästa boken du läste i år?
typ twilight

22. Största musikaliska upptäckten?
jay sean och andra hip hoppare :P

23. Bästa filmen du såg i år?
new moon tror jag

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kamera :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
locktång/ plattång

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
va i skolan. fick lite presenter. åkte till täby och tittade på new moon med MÅNGA tjejkompisar :D och sen så åkte jag, sosso och familjen till min älsklingsrestaurang. sen sov sofia över hos mig :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
åka utomlands en gång till på sommaren. och få min drömprins som jag älskade !! haha :P
 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
dansig :D

29. Vad fick dig att må bra?
att dansa och vara med vänner och mys med familjen.

30. Vem saknade du?
vera och sabahat :(

31. De bästa nya människorna du träffade?
träffade många roliga personer. men lovisa fick jag kontakten med igen för typ bara några veckor sen om inte minre. hihi :D ROLIGT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0