hatar mygg !!

hejsan ! jag verkligen hatar myggbett det kliar så himla mycket så att jag kliar sönder dom varje gång ! är inte ni trötta på dom ? aja idag var jag med min kära emmy :) vi hade det jättekul hon sov över hos mig och vi såg twilight ! den var jätte bra ! :) vi gick o la oss klockan typ 2 men nästa gång ska det bli 3 ! fast jag är så trött av mig så jag kommer inte klara det ! :P idag var vi på en strand i waxholm. Härligt !! det är typ det ända vi gör ! det finns ju inget annat !  det är ju sommar hallå ! :) tyvärr har jag ingen bild på henne ingen som jag har laddat upp och det orkar jag inte nu så det får bli i nästa inlägg ! 
i förrgår så var hanna här vi skulle cykla till en strand heter (skavlöten) men det blev inte så :( för att hanna mådd3e illa efter att vi hade studsat och ville ha vatten så då gick vi in men efter en klunk så kräktes hanna ! det var lite tråkigt vi som skulle ha det så bra ! :( stackars henne :( efter det ringde jag sofia hon skulle till italien men blev inte s¨å för att hennes brorsa hade fått svininfluensan i london förra veckan :( tråkigt det också ! så det var väl intye precis världens bästa dag för mig inte !

   
jag och sofia hade det lite roligt ! :) love you !

Kommentarer
Postat av: Sosso<3

Hahaha vi hade skit kul när vi tog den bildn sen träffa vi Armin, Saga, Vigge och Gurra. Hhahahah FLUM... Du hade sovit hos mig och sen sov ja hos dig dagen efter och då träffa vi killarna igen. Skit kul kväll... Love you most<33333

2009-07-13 @ 18:55:31
Postat av: Sosso<3

Hahaha vi hade skit kul när vi tog den bildn sen träffa vi Armin, Saga, Vigge och Gurra. Hhahahah FLUM... Du hade sovit hos mig och sen sov ja hos dig dagen efter och då träffa vi killarna igen. Skit kul kväll... Love you most<33333

2009-07-13 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0