vad jag ska göra idag

Hej ! idag ska jag följa med mamma till jobbet och sen ska vi intill stan och shoppa ! jag behöver verkligen kläder. har ju typ inga sommarkläder :( det är så varmt ute nu också. nu har jag läst ut min bok, fast det gjorde jag igentligen torsdags då men jag kom på det nu ! jsg vet jag är lite konstig :S den var bra ! fast jag har läst bättre. men i den här boken lever man sig in väldigt mycket och kan då inte sluta att läsa ! rekomonderar till den som gillar fantasi och havet ! jag bara älskar havet ! askul att bada åka båt och sola ! boken går i tre delar det är därför den inte har det bästa slutet precis.
  
lägger ett inlägg senare idag om vad jag har köpt för jag måste ha köpt nått ! annars dör...             får jag leta vidare

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-07-30 @ 16:38:07
URL: http://thorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0