DAGENS OUTFIT

                                  
                                                tröja HM
                                             halsband vet inte 
                                     byxorna ser man inte men dom kommer iallafall från u-turn tror jag :s
 
Hallojsan ! igår var jag på grönan och åkte insane :p det var jättekul. fast andra gången var mycket roligare. den här veckan blir faktist väldigt bra. idag var det inget speciellt men imorgon ska vi till skansen med paralellklassen på onsdag är det halvdag i skolan och resten av veckan är vi ju lediga. Sjönt ! aja nu är jag trött och har verkligen ingenting att skriva om så jag tror nog att det är bäst för mig om jag går och lägger mig nu. Sov så gott ! :)       Zzzz Zzzzzz ....                   

Kommentarer
Postat av: emmy

vad fin outfit!!!

Var insane rolig, läskig eller tråkig?? <33

2009-05-19 @ 19:07:50
URL: http://eemzzz.blogg.se/
Postat av: elisabeth

tack ! insane var jätterolig :D

2009-05-20 @ 14:16:19
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0