....

Hej ! ett litet snabbt inlägg ska nämligen på min syrras dansuppvisning snart och efter det så ska jag ha en liten fest/tjejkväll med old friends ! ska bli riktigt kul :D
jag kan ju börja med skolan. Skolan har varit helt okej. slutade ganska tidigt också :) hade drama idag. och då så ska man jobba i grupper och göra en pjäs. som vi sen ska visa upp typ i vår. och den lektionen iodag gick otroligt bra asåå ! har nämligen inte kommit så långt för att vi inte viste vad vi igentligen skulle göra för en pjäs. men nu idag så bara flöt det på :) hihi.
Jag skulle ju ha dans idag. men idag så blir det inget för att min lärare är typ bortrest eller någonting sånt. AJA NU MÅSTE JAG DRA HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0